måndag 23 maj 2011

Sometimes it's really hard...

... To be a good friend.
Yes indeed.
När mina närmsta vänner har jobbigt så är jag den som gärna lyssnar och finns där. Men ibland kan det vara svårt att vara den personen. Spec när ens vänner inte vill ha stödet. Man vet liksom inte vad man ska göra. Extra svårt är det när man bor långt ifrån sina nära, när man inte bara kan komma förbi, ge en kram och ge ett leende och kanske ett skratt. Bara visa att man finns liksom.
Jag hoppas att de som står mig närmast vet att jag vill lyssna, bära deras problem en stund. Att de finns i mina tankar och att de kan lita på mig. Att jag finns här helt enkelt.


1 kommentar:

Tintin Silver sa...

Du ser alltid till att finnas till hands ändå, fast du är långt borta. Du är förstående och tålmodig. Du är min bästa vän! <3