fredag 13 maj 2011

Hmm...

Ja nu har blogspot legat nere några dagar och jag har inte kunnat uppdatera. Blev lite less på det faktiskt. Men nu är den uppe igen så det var väll bra. Jag har haft lite problem med blogspot så jag funderar faktiskt på att byta domän. Men vi får se. Hoppas ni som läser hänger med dit isf?!??!
Annars är här igentligen inte särskilt mycket som händer. Just nu har jag några veckor ledigt tills det att jag börjar igen i början av Juni. Så för tillfället går jag hemma och hoppas på att något blir sjuk så att de ringer in mig innan jag börjar gå på schema. Jag rider på Fredagar. Och tar hand om marsvinen. Utöver att vara med Alex då dvs ^^

Ja det var lite uppdatering om vad som händer i mitt liv. Inte särskilt mycket för tillfället alltså


Jag bjuder på en bild som togs då jag var i Uppsala för några veckor sedan.


Inga kommentarer: