onsdag 8 augusti 2012

Funderingar...

Nå... Vad tycker ni om nya bloggdesignen?! Bättre eller sämre än den innan?!

Ja just det... Har inget brännande, svidande ansikte idag... Alltså berodde brännan i Söndags troligast på ögonbrynsfärgningen och inte på det nya sminket... YAY!!! Does a happy dance!!! Liksom 80 spänn har jag råd att förlora men inte ca 600-700 spänn som sminket kostade. Eftersom smink är hygienartiklar och man inte har ånger eller bytes eller återbetalningsrätt på oplomberade artiklar. men nu behöver jag inte oroa mig för det. 8D

Dessutom... Som ni alla vet så är jag tokig i Youtube, tittar på en massa olika saker där bl.a smink tutorials. Har nu blivit så inspirerad att jag funderar på att göra en ny flik här på bloggen som ska heta "beauty". Där tänkte jag lägga upp bilder på någon rolig sminkning jag gjort, en trevlig håruppsättning, tips på bra produkter eller liknande. Kanske lägger jag till och med upp en video eller två...
Vet igentligen inte hur intressant det är för er/andra att se och läsa men tänkte att det var en liten rolig grej att göra iaf. Vad tror/tycker ni?!

Här är en video på min favorit när det gäller makeup art på YT Hon gör mycket theatrical makeup.
Här gör hon en the hunger games Effie Trinket makeup tutorial


1 kommentar:

Vanadis86 sa...

Nya designen blev kanon tycker jag! :)