fredag 31 augusti 2012

Tuffa veckor...

Har inte bloggat på ett tag då jag haft fullt upp samt en jobbig vecka. Snarare så har en av mina bästa vänner haft det jävligt tufft. Så har gjort vad jag kunnat för att stötta och hjälpa. Tänkte inte gå in på varför och så, mina vänner och familj vet, det räcker ^^

Förra helgen var jag iaf utomlands, var i Slovenien. Mycket vackert land, med många trevliga, givmilda och härliga människor. Blev en kort visit så jag kommer absolut att åka tillbaka fler gånger!!!! Tog inte många bilder men här bjuder jag iaf på en vy från planet då vi landade i Wien samt bild från vårat hotell och vyn omkring hotellet i Maribor, Slovenien.
Bilderna gör tyvärr inte vyn rättvisa. =/ Det är ju sällan det när man tar bilder med mobilen ;P

(KLICKA på bilderna för att se en STÖRRE bild)

Tyckte det såg lite coolt ut från luften med alla fälten. ^^ Detta är alltså  i Wien strax innan vi landade

Vyn från frukostbordet på hotellet. Ser kanske inte mycket ut för världen på detta  foto men vackert var det trots byggarbetsplatsen XD Liksom kolla bergen!!! Det var berg överallt!!!

Detta är alltså kanalen med bergen i bakgrunden. Detta är på bron precis utanför hotellet .

Bild på andra sidan bron ;P



Inga kommentarer: