fredag 31 augusti 2012

Pass

Jag har nog inte berättat om det här på huvudbloggen men min och Alex väska blev stulen för nu nästan två veckor sedan. Allt mitt smink, hårborste och andra hygienartiklar försvann då. =(
Hur som hellst så blev resan till Slovenien minst sagt lite hastig. Och jag som inte hade ett giltigt pass var tvungen att skaffa ett nytt pass det första jag gör på Måndagen dagen efter alla mina hygienartiklar blev stulna. Så jag går in på polisstationen med ruffsigt smutsigt hår, osminkad med stora mörka ringar under ögonen. Detta är bilden som togs XD

Tur att jag har självdistans och kan skratta åt eländet ;P
Jag är sjukt glad att jag fick passet på Onsdagen då jag skulle flyga till Slovenien på Torsdagen... Annars hade jag tyckt att det varit jävligt att ha detta kortet på passet. HAHA

Inga kommentarer: