fredag 25 juni 2010

Glad midsommar!!!!

idag har det varit midsommarafton och jag har haft en jättemysig dag Med Alex och hans pappa och farmor. Som ni ser här på bilden nedan ^^

Vi myste till det i Hamnstugan på Alnö......

Jag var som ni ser på bilden nöjd med min nyikomna mat som var fläskfile med potatisgratäng. Det var riktigt gott.....

Alex ser väll inte riktigt lika nöjd ut men det var han. ;P Han åt samma som jag.....

Alex farmor var glad över att få äta sin lax med dillpotatis(?!??!?).....

Alex pappa Lasse var efter en lite försenad ankomst av maten riktigt nöjd ändå med sin kallrökta lax med potatis.

Vovvemys är aldrig fel enligt mig. ^^

Nu på kvällen har jag inte gjort mycket. Alex stack iväg till en kompis och jag sitter framför datorn och mumsar på salt/vinäger chips och ser lite film. Nu ska jag strax gå i säng då jag ska upp och jobba i morgon.

Det var min midsommar det... har eran varit bra?!?!?!?!?

LOVE//M.

Inga kommentarer: