tisdag 15 juni 2010

Slappardagen


Idag är första helt lediga dagen på typ 12 dagar. Är så jäkla skönt kan jag meddela. Har inte gjort något särskilt. Sovit länge, varit och handlat, spelat the sims, och grejjat med bloggen ^^ Förlåt Fritte och Niklas som grejjat med banner till mig. Men jag provade båda versionerna, men de passade inte till bloggen även om de var jättefina. Har därför ingen bild överst på bloggen.
Jag har inte så mycket spännande att berätta då mitt liv mest har bestått i jobb p åden senaste tiden. Men det är mycket som är på gång. Urkult, flytten och allt som har med den att göra. Funderar på att sälja soffan och sängen och köpa en värsting bäddsoffa ist. Spar på plats i nya lägenheten. Ja det är en hel del planer omkring lägenheten som snurrar i huvudet. Vill ju bo in mig riktigt ordentligt i Motala. Vill få ett riktigt hem som man kan vara stolt över. Det är prioritet ¤1 just nu. Ska ägna ett helt blogginlägg om mina förhoppningar och "drömmar" om livet i Motala senare. Kanske i morgon ;P vi får se.
Sen måste jag ju bara säga att jag saknar mina underbara syskonbarn så fruktansvärt mycket. Saknar mina bröder och deras respektive också såklart. Då jag har jobbat och flyttat och pengar och tid har gått till det så har inte haft möjlighet att åka och hälsa på dem. Vilket är grymt tråkigt. Hoppas verkligen jag kommer att få tillfälle att träffa dem mer då jag kommer bo i Motala. Kommer ju lite närmare båda då... ja iaf Ivan, Håkan och Janet.


Fasters ögonstenar.

1 kommentar:

Mahihaa sa...

Hoppas att du kommer att trivas bra i Motala gumman min. Du förtjänar att ha det bäst. Jag kommer att sakna dig så mycket när du flyttar =( Du är bäst sötnosgumman! var du än är i världen är du för alltid min höger. Jobba inte ihäl dig nu, njut av ledigheten. Pussar och kramar!