måndag 21 mars 2011

Jag är tråkig

Jag har varit ledig i några dagar nu och har vänt på dygnet HELT!!! Kan inte sova förän 3-4 på morgonen och vaknar runt 11-12. HATAR att vakna så sent. Känns som man sovit bort hela dagen. Jag som varit så duktig på att gå och lägga mig och vakna i bra tid. Måste verkligen ta tag i detta. Spec eftersom jag kommer ha en period med mycket jobb nu framöver. Jag har inte gjort ett skit de senaste dagarna. Jag är sjukt tråkig. Därför har uppdateringarna varit så dålig. Och inlägget tråkiga. För att jag inte har något att prata om. Bored person is boring!!!
Föresten såg ni "monstermånen" för två tre nätter sedan??!?!?! Den var jättevacker. Jag försökte ta kort på det men det misslyckades totalt. Har en så dålig kamera. Och jag tror att månen är anledningen till att jag sovit konstigt och vänt på dygnet och haft så ont i huvudet osv. Jag påverkas lite av fullmåne. Tenderar att drömma massa knas då och har problem att sova. Låter kanske konstigt men det är det inte. >_<>

1 kommentar:

Niklas sa...

ja jag såg månen!!! stor va den iaf :D.. dock provade jag inte att fota månen-- för mina tidigare försök jag gjort har alla misslyckats.. allt blir bara så suddigt.. trotts att jag har en någorlunda bra kamera...