torsdag 24 mars 2011

VIssa dagar

Vissa dagar känner man sig inte vacker alltså. Man har 1000 dubbelhakor och man är smidig som ett kylskåp och stor som ett hus. Jag kan känna mig lite som på bilden nedan. >_<


Jag har länge haft en lite skev kroppsuppfattning, tyckt att jag varit stor. Nu så ät jag nöjd med mig själv vissa dagar och andra dagar känner jag mig som en elefant, det kan väll alla känna igen sig i!?! ;P Oj kom just på i skrivandets stund på något som kan förklara en hel del om min kroppsuppfattning. eftersom jag har TS så har jag dålig rumsuppfattning. Tex problem med att uppfatta volymer med ögat. Så när jag betraktar min kropp så är det samma sak!? Har ärligt talat inte tänkt på detta innan. Förklarar en del isf. Hur som, det jag ville säga var att eftersom jag har en konstig kroppsuppfattning så är jag rädd att jag är större än vad jag tycker att jag är. Så då får jag nojja över hur "stor" jag igentligen är. Kan bli rätt jobbigt. But i'm working on it!

Någon som känner igen sig?!

Föresten... Min blogg har muppat sig. mina kategorier och informationen och så är längst ned till vänster. Den ska igentligen vara längst upp till höger. Min header har "förstorat sig". Jag har försökt att fixa detta men det går inte. Bara så ni vet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Släkt med flinta?