torsdag 31 mars 2011

Fritid

Jag har anmält mig till en ridgrupp på ridskolan här i närheten. Ska bli jättekul! Att göra något fysikt och roligt samtidigt som man umgås med stora härliga djur som hästar ska bli jättehärligt.
Jag har ju varit värsta ridtjejen. var på samma ridläger flera år i rad i Nordingrå. När jag bodde hos pappa red jag en del också på ridskolan som vi var i stort sett granne med. Jag ångrar lite att jag slutade hålla på med hästar. Men har inte stannat på ett och samma ställe tillräckligt länge för att faktiskt engagera mig i det. Men nu när jag vet att jag kommer hålla mig här nere ett tag framöver så känns det inte mer än rätt att ta upp lite av det intresset igen. Ska iväg och köpa ridbyxor nästa vecka. Im pretty excited över att börja rida igen ;P

Inga kommentarer: