torsdag 21 april 2011

Överenskommelse

Jag och Alex blev lite inspirerade av Big brother. I BB hade de en utmaning där de först skulle gå upp så mycket de kunde i vikt och sen gå ned kilona igen på några dagar. Nu så tänkte jag och Alex försöka gå ned sammanlagt MINST tio kilo till den sista Maj. Alltså fem kilo vardera. Inte helt omöjligt. Och om vi klarar det så åkter vi till Göteborg och Liseberg. Bara för att sporra oss lite ;P Så nu är det läskförbud i 38 dagar. Får se om vi lyckas. ;P Wish us luck!!


FU sambokilona, cos you'll soon be gone.

Jag och Alex has got our game faces on!! ;P


2 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha! :D ni är så goa! stort lycka till! de där jävla sambokilona är fan inte å leka med!
kraam
/hannah

Tintin Silver sa...

jag tycker ni är fina som ni är, men det låter mycket hälsosamt att ge upp läsken, den är ett gissel :P
Lycka till sötnosar! Detta klarar ni helt klart tror jag ^^ *kramar*