måndag 25 april 2011

Påsken

Hoppas ni alla har haft en härlig påsk, med gott sällskap och god mat. Det har vi iaf. Jag jobbade natt Fre-Lör och Lör-Sön. På Söndagen så fick vi besök av Mamma, Lisa och vovven Lilja, de hade vägarna förbi och vi bjöd på lunch, lassagne för att vara exakt. Mkt trevligt. Sen åkte vi till Alex mamma och hennes man för att grilla och umgås lite. Det var årets första grillning för mig och A. Mysigt var det iaf.

Jag ser ut som ett "herke" men ändå en söt bild
;P


Snygging ^^


NOMNOMNOM


Om nom nom och Am lam lam ;P


Pollykaka... MUMS!!!


Sen spelade vi lite Ticket to ride




Som sagt en otroligt trevlig helg ^^

1 kommentar:

Tintin Silver sa...

Oh vad fint! Det syns verkligen att ni har haft det underbart över påsken. Själv var jag kattvakt igen och fick gotta mig i massor av godis och vin ^^
Jättefina bilder!