fredag 24 juni 2011

Tired Maria is tired

Jag är jättetrött idag. Klev ju upp vid halv sju igår morse, jag stannade uppe till fem nu på morgonen. Det är alltså 22 h, för att sedan kliva upp strax efter tio. Sovit i ca 4,5 h. *gnäll gnäll gnäll*. Jag ville inte sova längre då jag jobbar i morgon och ska upp tidigt så vill jag kunna sova inatt.
Anledningen till att jag stannade uppe så länge var för att jag redigerade videon som finns i inlägget innan (se den ni som inte redan har det!!).
När jag väl hade börjat så kunde jag inte sluta förän jag var klar. Och jag är grymt nöjd med resultatet. Extra roligt är det för att jag fått så många fina kommentarer om min video. Det ger en verkligen motivation och inspiration till att göra fler liknande videos. Och det kommer jag nog göra. Bara jag kommer på ett bra ämne att göra en video på. ^^ Någon som har tips kanske?

Ibland när jag får en idé. Kan vara vad som hellst, ett project som videon jag gjorde, eller som när jag gjorde mitt CV, eller en bok som jag blir fänslad av. Iaf... Då och då kan jag bli så uppslukad i vad det nu är att jag kan inte sluta tänka på det, eller sluta fixa, göra vad det nu är förän det är klart, eller jag fått det "ur mitt system". Kan vara lite jobbigt ibland faktiskt. Som igår kunde jag inte gå och lägga mig förän videon var klar.
Känner ni igen er? Har ni haft tex ett sånt projekt, som ni inte kan sluta tänka på förän ni fått det ur er, eller blir klara med det?! Vad var det isf? Let me know!

Inga kommentarer: