fredag 24 juni 2011

Maria listar: nr 10 (Best on screen kisses)

Veckans lista är lite annorlunda då jag gjorde en video av den ^^
Mina tio favoritkyssar på vita duken ^^

Se videon och berätta gärna vad ni tyckte, skriv en kommentar här vettja, eller på FB eller på min YT-kanal.

ENJOY!!




Kyssarna är från:

Titanic - Kate Winslet och Leonardo Dicaprio
P.S i love you - Hillary Swank och Gerard Butler
Black Swan - Natalie Portman och Mila Kunis
Casper - Christina Ricci och "Casper" Devon Sawa
Matrix reloaded - Keanu Reeves och Carrie-Anne Moss
Adventureland- Kristen Stewart och Ryan Reynolds
The crow - Brandon Lee och Sofia Shinas
Pretty woman - Julia Roberts och Richard Gere
Spiderman - Tobey Maguire och Kirsten Dunst
Edward Scissorshand - Johnny Depp och Winona Ryder

2 kommentarer:

Tintin Silver sa...

Skrev en kommentar på youtube, men jag kan kommentera här med XD Fantastiskt arbete babe! Redigeringen var skitbra =) puss puss

Niklas sa...

Oj.. måste hålla med Tintin i det här.. skit bra redigering... sen kanske jag inte är ett fan av självaste temat med big creen kisses.. men jag var endå fast naglad att titta pga den perfeckta musiken plyuss en intressant klippning.. wonderfull!!!