lördag 21 januari 2012

Fortsätter på listan...

Dag 2: Favoritpryl

Vet inte ritkigt vad som klassas som "pryl" igentligen... Men jag har två favoritprylar. En är lite annorlunda kanske men läs förklaringen så förstår ni.
Vilken är eran favoritpryl?!?!?! Let me know!!


SÄNGEN
 ...Är en solklar favorit"pryl" för mig. For obvious reasons?!
Jag älskar att sova, mysa, dra mig i sängen. LOVES it!
Vem älskar inte sin säng liksom?!?!



Modemet till vårat internet.
Utan internet vettefasen hur jag skulle kunna klara mig. 
Den främsta anledningen är tillgången till sociala medier och 
annat som gör att jag håller kontakten med mina nära och kära.
Eftersom jag bor så långt ifrån mina vänner och familj
är det skönt att ha en sida som facebook där man kan
hålla sig lite a jour med vad som händer med alla man bryr sig om.
Dessutom gör tillgången till internet det lättare att tex
betala räkningar, shoppa, få samhällsupplysningar och underhållning.



Ja i morgon fortsätter jag min lista... Keep yourself updated!!!

Dag 1 : Självporträtt
Dag 2: Favoritpryl
Dag 3: En familjemedlem
Dag 4: Min hobby
Dag 5: En gammal bild
Dag 6: Tema "grön"
Dag 7: En bild som jag aldrig lagt upp
Dag 8: En favoritbild
Dag 9: Dagens
Dag 10: Detta gör mig glad
Dag 11: Tokigt
Dag 12: Min vardag
Dag 13: Tema "ljus"
Dag 14: En vinterbild
Dag 15: Kärlek
Dag 16: Självporträtt i svartvitt
Dag 17: Ett ögonblick
Dag 18: Känslor
Dag 19: Här bor jag
Dag 20: Tema "olika"
Dag 21: När jag var liten
Dag 22: Mitt beroende
Dag 23: En sommarbild
Dag 24: Detta gör mig glad
Dag 25: I all hast
Dag 26: Detta skrattar jag alltid åt
Dag 27: Tema "två"
Dag 28: Väder
Dag 29: Nyaste bilden på mig själv
Dag 30: Valfri bild

1 kommentar:

Tintin Silver sa...

Oj vad svårt.., Men för att göra det lite intressant bortser jag från dem självklara sakerna (säng, dator, micron etc)
Jag väljer min keps! =D Den har varit med mig sen högstadiet och förknippas med mycket historia i mitt liv. Den skyddar mitt hår när jag går ut och jag använder den fortfarande nästan dagligen.