onsdag 25 januari 2012

Ny video

Jag har översatt en låt från engelska till teckenspråk. Det är inte det lättaste, speciellt då jag inte har använt det lilla teckenspråk jag kan på 1,5 år. Men det var också därför jag gjorde detta lilla projekt och gjorde denna video. För att underhålla det jag kan och göra något kreativt och samtidigt utmana mig själv.
Detta är resultatet och jag är rätt nöjd. Dock kapade jag mig själv lite i videon och kameran fokuserar om hela tiden. Plus att videon är liiite före, jag som tyckte att jag hade syncat ljudet och bilden. OH wells!!!
Dessutom så har jag såhär i efterhand kommit på lite bättre lösningar och tecken till låten.
Äh nu är jag alldeles för självkritisk, det blev som det blev och det blev helt ok.

Så se gärna videon och lämna gärna en kommentar och berätta vad ni tyckte!!!

3 kommentarer:

Tintin Silver sa...

Dutti du är sötgumman! ^^

Mikaela sa...

Hahahaha, ja då hade du fan otur x) Varje gång du länkar dig på blogg.se så blir det denna http://publishme.se/245907/entries/152094173/comments/omitw.blogspot.com :S

Vanadis86 sa...

Åh, så duktig du är! Vilken inlevelse. Älskade denna! <3