torsdag 26 januari 2012

Happy birthday to me!!!

Idag är det min födelsedag ^^ YAYs!! Jag blir "gammal". SÅ nu får jag inte längre åka på ungdomsbiljett på varken tåg eller buss. Känner mig inte särskilt vuxen dock, haha!!

Idag ska vi till Alex mamma och hennes man och käka lite mat, äta tårta och spela lite spel. Det är iaf planen ^^
Jag jobbar hela helgen så det blir inget firande då heller. Gör ingenting dock... Jag fyller inte jämt eller har några att festa med ändå. Jag är nöjd med lite samtal och några grattisönskningar. Får fira med pompa och ståt om fyra år då jag fyller trettio ist ^^

Har redan fått ett par trådlösa hörlurar. AWESOME!! SÅ nu slipper jag bråka med Alex om vem som ska ha dem ;P Älskar att ha wireless då man står och diskar och städar.

Någon som läser min blogg som också fyller år idag???

1 kommentar:

simone sa...

GRATTIS!!!^^ HOPPAS DIN DAG BLIR JÄTTE BRA!!!!hihih kramaaar