onsdag 18 januari 2012

Data !"##¤%&*%

Skrev tidigare på facebook och frågade om någon vänlig själ hade 10000 att ge mig. Vill ha en ny dator som jag kan redigera med och inte bli frustrerad på så fort jag använder den. Ja jag fyller ju år om åtta dagar dessutom!!! I neeeedz i waaaaantz i craaaaave!!! Så har ni tio tusen som bara ligger och skräpar i något kassaskåp eller bankonto så de dem till mig vettja ^^

  SNÄLLA!!!
(för vem kan motstå dessa valpögon)



Näää skojja bah... Men en ny dator hade inte suttit fel för jag blir faktiskt frustrerad varenda gång jag sätter mig vid min skräpiga lap top. Det är illa när jag till och med börjar sukta efter en Mac Book Air. För jag HATADE Mac över allt annat. Svor på att jag ALDRIG skulle köpa eller använda en mac igen när jag gick ut gymnasiet. XD

3 kommentarer:

Anonym sa...

Köp ingen jäkla skit mac! 3 gånger dyrare än en pc.. lägg lite mer på en pc så får du bättre prestanda!

Tezzi sa...

Mac är dock väldigt bra på video redigering.. ska man ha en pc så får man lägga ner jävligt mycket pengar på ett bra redigerings program, oavsätt vad många personer säger så NEJ crackade versioner är inte bättre bara för att de är billiga. Bättre att köpa ett program som man tycker är bra.

Anonym sa...

pff du har inga bra hundögon mina e bättre :P //Niklas