fredag 20 januari 2012

"Jag fönstershoppar inte. Jag skärmshoppar"

Ja just så är det.... ^^

Håller på att kika runt på olika sajter efter en ny klänning. Jag äger bara svarta klänningar och det är lite tråkigt i längden. Så eftersom jag ska på dop den 25 Februari och vill vara finklädd och inte vill ha svart så håller jag på att leta efter en tunika eller klänning som kan passa. Men jag vet inte vilka färger jag ska ha. Vet inte vilka färger jag passar i. Funderar på guld/beige-färgat, vet att den färgen passar mig då jag har en lätt "gyllene" hudton. Men jag vet inte... DET ÄR SVÅRT!!!
Nu har jag suttit ett tag och kikat på olika sajter. Men hittar verkligen ingeting jag vill ha. är lite kräsen ;P

Ni som shoppar online... Var brukar ni shoppa era kläder?!?!

??

1 kommentar:

Anonym sa...

Rosa har jag för mig att vi ironiskt nog konstaterade att du passade i!! Go PINK STYLE!!!! //Niklas