torsdag 26 januari 2012

Min födelsedag...

Klockan är i skrivande stund halv tolv och min födelsedag är snart till ända. Jag har haft en superhärlig födelsedag!
Började med en sovmorgon. Klev upp åt lite och gick iväg för att handla lite. Skulle ju laga lite mat att ta med till Alex mamma och hennes man på kvällen. Lagade lassagne som blev bra, även fasst jag gjorde lite annorlunda än vad jag brukar. Provade tex att använda färska lassagneplattor. YUM!
Tur att jag pratade med Hannah när jag gjorde vitsåsen. HAHA!!! Glömde använda smör ju!!!!! FAIL!! XD
Vi åt lite tårta till efterätt och spelade lite Mahjong... SKOJ!!! 
JA just det, fick ju lite pressenter också. Fick "datasupport" av Per, dvs han ska hjälpa mig att fixa windows 7 till min laptop och hoppas på att den blir lite bättre. Sen fick jag världens häftigaste pressentkort av Siv som hon GJORT SJÄLV!!!!! Ett pressentkort på vad jag än vill ha... Det är inte dumt!! 
Siv är superduktig på Scrapbooking. Hon har en blogg där hon visar sina alster. Gå in dit vettja och kika lite om ni är nyfikna. HÄR är länken dit.

Här är en bild på kortet som verkligen inte gör det rättvisa. Häftig va?!?!



TACK alla som har grattat mig!! Det värmer verkligen i en 26 årings hjärta och själv!!! PUSSPÅER!!

1 kommentar:

Tezzi sa...

Fint kort:)
Scrapbooking;)