måndag 30 januari 2012

OMG hjäääälp!!!!

Jag ska på dop i Februari.... Jag behöver en ny klänning, för jag äger bara svarta klänningar och det vill jag ju inte ha på ett dop jueh. Det finns två klänningar jag tyckte var fina, en i två olika färger dessutom.
Men jag kan inte bestämma mig vilken klänning jag vill ha. Kan ni Hjälpa mig?!?!?!
Lämna en kommentar här eller på facebook och berätta vilken ni tror skulle passa mig bäst.PLZ!!! Skriv 1, 2 eller 3 i kommentarerna.
HJÄLP!!!
BTW... Tänkte ha en svart lite mindre kavaj till.

Klänning 1



Klänning 2



Klänning 3


3 kommentarer:

Unknown sa...

3

Vanadis86 sa...

Jag ÄLSKAR första & andra klänningen. Tror den turkosa skulle klä dig, det är liksom din färg! <3

Twiggy sa...

Nr 1 och 3 tror jag bäst på, Jag själv hade nog kört på 1an :)