måndag 30 januari 2012

Gladiatornerna


Jag såg Gladiatorerna I Lördags och herre vilka kroppar de har. När jag såg Gladiatorerna så blev jag så sjukt peppad på att träna då det vet ingen gräns. Så idag har jag packat träningsväskan och ska komma iväg till gymet. Inte för att jag vill ha en bodybuildarkropp som Gladiatortjejerna men nog vill jag vara stark och frisk.

Vilken är eran drömkropp?!?! Är det smal och lång som en high fashion modell eller är det en bodybuildarkropp, eller är det kanske en kurvig men frisk kropp?!

Min drömkropp är stark och smidig. För jag skulle aldrig kunna bli riktigt smal. Min kropp kan inte bli det och fortfarande vara frisk. Har i grunden alldeles för kraftig benstomme och har helt enkelt inte anlag för det. Alltså jag kan bli smal, men inte smal som tex Kristen Stewart eller Kate Moss. Vill inte vara så smal heller.

Tror att Eva Mendes är en kändis som har den kropp som är närmast det min drömkropp är. 
Stark, smidig, något kurvig. Bruden har ju en kropp to die for!!!



Inga kommentarer: