torsdag 26 mars 2009

Det vänder!

Ja som ni ser på bilden så är det rätt fint väder här i lilla "metropolen" Kramfors. Jag har försökt att hålla mig ute under soltimmarna. Mår bättre av det... jag har kommit fram till att jag måste lida av "vinterdepp". Jag har hittat ett mönster i att jag varje höst/vinter blir nedstämd och det mesta verkar tungt. Har alltså svårare att hantera motgångar under denna mörka tid, grubblar mycket. För varje år när det blir ljusare ute så börjar jag komma på fötter igen och pallar med att kämpa lite mer. Orkar att äta bättre och sova bättre tex. Det är ju positivt!!!! ^^ Att det nu börjar gå mot lite ljusare tider dvs ;P Trots att jag fortfarande har mina dagar av nedstämdhet och apati.

Jag gör en liten metafor av bilden ;P
Trots att jag har mina "mörka" dagar. Precis som molnen på bilden, så lyser det ändå ljust! Det finns alltid värme i det kalla på något sätt!



2 kommentarer:

fnurrpåtråden sa...

Det är bra tjejen! bara kämpa vidare. som du säger vi alla går mot ljusare tider

Anonym sa...

Det blir ljusare och jag vet att du kommer att ta dig ur detta oxå.