lördag 7 mars 2009

I ett regnigt Malmö!

Usch... Idag har det varit en konstig dag. Rent kännslomässigt. Har tänkt alldeles för mycket! Drabbats av skuldkännslor som är helt befängda, har nämligen inget att ha skuldkännslor för... ja det är iaf vad mitt sk sunda förnuft säger. Grubblar helt enkelt. Sen har jag gått från högt till lågt hela dagen. Lite småjobbigt! Men men... hoppas det bara är idag!
Fick föresten världens mest underbara uppvaknande. Vaknade nämligen till min brorsons underbara skratt och leende. Sen fick han ligga och busa och mysa i sängen hos mig ett tag. Helt underbart var det! Har sen under största delen av dagen busat med honom. Fick dessutom äran att ge honom gröt för första gången. Det var alltså första gången han smakat det. Han verkade iaf tycka om gröten. Det blev förstås kladdigt och söligt. Men det mesta som jag gav fick han i sig. ;P

Detta var en uppdatering till!! Ska när jag kommer hem igen lägga in bilder och skriva lite mer om min vistelse här i Malmö.

Inga kommentarer: