måndag 16 mars 2009

PHEW!

Har inte skrivit någon blogg på några dagar då jag inte varit hemma. Ist har jag fått ont i rygg, nacke och armen. Men men... jag fick en massa kramar och god mat iaf ;P

Im ska jag till frissören, det blev bestämt ikväll. Jag är fortfarande osäker på hur jag vill ha det men jag har lite idéer iaf. Brukar nämligen kolla på en engelsk sida, som ger tips på frissyrer och hårprodukter, för att få lite inspiration. Nämligen http://www.ukhairdressers.com/ Där finns MÅNGA tips. Så den sidan kan jag rekomendera till den som funderar över en "makeover".

Dessa frissyrer tänkte jag inspireras av iaf... vad tycker ni???


Denna frissyr har jag tittat på de tre senaste gångerna jag varit hos frissan.. tycker att den är läcker! ^^
Denna frissyr är den jag tänkte inspireras mest av. Gillar luggen skarpt!


Denna frissyr inspireras jag av då den är så flyffig och man kan göra lite annat med den frissyren än den första.


ÅÅÅÅH... Önskar jag kunde ha denna frissyr. Dessvärre tror jag inte den skulle klä mig. Men ska ta med bilden till frissan och se vad hon säger. Det är ju trots allt bara lite riktlinjer på vad det är jag vill ha.



Inga kommentarer: