tisdag 10 mars 2009

Foton från Malmö!

Denna vackra pojke, som också är min brorson, har förgyllt hela min vecka i Malmö. Det är totalt omöjligt att inte blir glad när man ser honom.


Detta är då jag och Ivan som myser till det lite. Han har sin kodräkt på sig ;P



Detta är Då Ivans mamma Janet som jag tog promenader med och som jag spenderade den största delen av tiden med i Malmö då min bror jobbade. Jag lovar att hon är världens stoltaste mamma!



Ivans härliga leende när han leker med sin pappa, alltså min bror om någon hade missat det ;P Och visst är de otroligt fina tillsammans??!!!!! Tycker iaf jag!

Detta är en bild från i Höstas då jag också var i Malmö och hälsade på. Ville lägga ut den då jag inte har andra utomhusbilder från denna gång. Pildammsparkenm, där jag och Ivan som ligger i vagnen står, är så troligt vackert. Ligger i stort sett i Centrala Malmö och är en liten lugn oas.






Inga kommentarer: