onsdag 4 mars 2009

Malmö stad...

är en mycket trivsam stad att vistas i. Har ju varit här några gånger förut och känner till den. Skulle faktiskt tänka mig bo här. Stan är ju så mångkulturell och exotisk på nått sätt. Tyvärr ligger det alldeles för långt ifrån mitt kära Höga kusten. Som är långt ifrån lika spännande som Malmö men ACK så vacker! Borta mycket bra men hemma bäst. Ja det passar väll in rätt bra! ;P
Idag så gick vi, jag, Janet och Ivan (i vagnen) ute i Pildammsparken här i stan. Helt underbart vacker park. Skulle följt med Janet och Ivan på Babysim men det kunde jag inte då jag är nygaddad. Ska ist följa med på babysång im ist! När Bror Håkan kom hem från istt arbete så åt vi god mat. Efter det så dansade vi alla fyra som galningar till Moraträsk bla... Jag skrattade så jag fick ont i magen. Vi hade väldigt roligt!
Jag har det hur som haver väldigt bra här. Min bror och Janet tar hand om mig och jag bara är ;P Känner mig väldigt hemma här hos dem. Sen är ju min brorson inte sen med att tillföra mig STOR glädje. Så härligt att se honom utvecklas!
Detta var en liten uppdatering ^^

Vet att jag kommer leva länge på den här veckan i Malmö!

//En mycket nöjd och glad Maria.

1 kommentar:

Anonym sa...

Keep on rockin´in Malmö Loppan! Njut!!!
Kram från Penntrollet