onsdag 24 november 2010

2. Saker jag gillar/ogillar.

Gillar: Nu tar jag upp saker som inte är självklara som familj, pojkvännen och kompisar och sånt. Ok!?!?!

Kramar. Det är ju det mysigaste som finns, kramar. Man kan kramas för att trösta, för att gratulera, ja för allt kan man kramas. Kramas ofta och mycket!!!

Övertygelse. Jag beundrar människor som har en övertygelse. Som har ett sätt att leva eller en åsikt som kanske är lite kontroversiell. Och är så övertygade själva att de kan inspirera andra. Så länge det inte skadar andra förstås

Djur. Är tokig i djur. Små, stora, söta som fulsöta ^^

Laga mat. Det tycker jag är jättekul oftast. Spec om man lagar mat åt någon annan.

Prova på nya saker. Kan vara allt möjligt. Tycker att det är roligt att lära mig nya saker.

Sjunga. I tid och otid kan jag bryta ut i sång. ^^ Till allas förtret >_<>

Choklad. Nomnomnom… Det bästa godiset evaaar!!!

Alex farfars stuga i Jämtland. Finns inget härligare än att vara där särskilt vintertid. Köra skooter . Äta kolbullar. Och ha det härligt och bra

Resa. Utanför landet och innanför landet. Alltid lika roligt att se nya platser och göra saker man inte gjort förut.

Tatueringar. Jag har en del själv. Jag tycker det är vackert. Tycker det är ett häftigt sätt att uttrycka sig själv på.

Ogillar:

Orättvisa. Ja vem ogillar inte det igentligen?

Trångsynthet. Heter det så? Trångsynthet. Aja… Gillar inte när folk är alltför enspåriga och inte kan ta att en annan människa kan tycka på ett annan sätt än sig själv.

Okunskap. Spec då en person yttrar sig om saker denne inte har någon kunskap i alls. Men verkar tro att denne har det. HUGA!

Kniv och gaffel som gnisslar mot porslin. Alltså det är nog det värsta ljudet som finns.

Fötter. Det är rätt sjukt att när jag jobbat på olika boenden och som personlig assistent har jag inga som hellst problem med fötter, jag sätter på mig den professionella masken and just deals with it. Men privat… Har jag fotfobi. Spec tårna och under fötterna. *Ryser*

Att vara sjuk. Märkligt va? ;P

Själviskhet. Nu säger jag inte att jag aldrig är självisk. Men jag tycker detta är en ganska dålig egenskap som en människa kan ha.

Sådär ja… Detta var det bästa jag kunde komma på ^^

Inga kommentarer: