torsdag 25 november 2010

3. Den bästa pressent jag fått

Julen 1997 fick jag ett litet paket under granen. När jag hade fått alla julklappar jag skulle ha så sa mamma att jag skulle öppna det minsta paketet sist. Och det gjorde jag. Jag öppnade det och det var en plånbok i paketet. Jag förstod inte riktigt varför den var så speciell i jämförelser med de andra paketen. Mamma skrattade och sa att kolla i plånboken. I det största facket låg det två biljetter.

Nu ska ni veta att jag var världens största Backstreetboysfan. HALLÅ jag var 11 år!!! Ok?!?!

Jag fick alltså biljetter till en BSB konsert i globen. Jag grät av glädje för jag var så lycklig. Har nog aldrig fått en pressent som har överträffat den faktiskt. ^^ Konserten var helt otroligt också. Som jag mins det iaf ;P

Inga kommentarer: