tisdag 23 november 2010

Jag är en tjuv ;P

HAHA... nej då! Jag tänker kopiera en kompis som har gjort en lista på ämen hon ska skriva om på bloggen dag för dag. HÄR har ni henne. Jag har gjort en egen liten ämneslista som jag tänkte dela med mig av här. ;P Vad tycker ni?? Spännande ämnen? Vilket ämne är ni mest nyfiken på? Om ni har ett ämne som ni tycker jag ska skriva om så kommentera and let me know ok?!

Listan

Lite fakta om mig.

Saker jag ogillar/gillar.

Den bästa pressent jag fått.

Mina intressen.

Urkultminnen.

I min neccesär.

Dagens outfit.

Min favoritförfattare.

Roliga youtubeklipp.

Vad jag tycker om julen.

Rädslor.

Mina resor.

Mitt tidigaste minne.

Musik.

Kärlekar.


Vad tror ni om detta? Blir det bra tror ni?

1 kommentar:

Mikaela sa...

Tack för att du länka mig ;) Men länken funkar inte ;) hahaha!