fredag 5 november 2010

...

Igår så började jag dagen med att storstäda lägenheten och sätta upp några tavlor. Det är inte det lättaste då de flesta väggar vi har i lägenheten är betongväggar. Men vi fick upp några stycken tavlor och spegeln i hallen är uppe, YAY! Sen fick vi besök av A´s mamma med man. Vi bjöd på tacos och sen spelade vi "ticket to ride", jag förlordade *sad face*. Jag gjorde min första blåbärspaj igår också. Jäklar vad god den blev. Synd att jag inte tänkte på att knäppa några kort. Jag fick lite pressenter också av Siv. De hade varit på en mässa i Göteborg där de säljer massa pysselsaker. Då jag gillar att göra smycken och sånt, så köpte Siv några smyckessaker till mig. Jag blev så glad. Ska köpa lite grejjer så jag kan göra något roligt av dem. Självklart kommer jag visa resultaten sen ;P Idag har jag bara njutit av att ha en städad och fin lägenhet. Inte gjort något särskilt. Ska nog ta och förbereda att göra "veckans lista" lite senare. Har ni som läser min blogg något ni vill att jag ska lista? Skriv en kommentar isf.

Inga kommentarer: