tisdag 30 november 2010

Can you sing soft kitty to me?

... Cos a cold is a kind of sick! ;P
Detta har varit och kommer vara min plats hela dagen... jag är förkyld, har feber och känner mig inte särskilt piggelin. Så nu tycker jag att ni ska tycka synd om mig, bara så ni vet ;P



När man är sjuk så händer det ite särskilt mycket. Så jag har inte mycket att skriva om.
Jo just det...
Min Mahihaa är påväg till huvudstaden då hon ska åka till hennes karl i Seattle i morgon. Hon ska vara där till i början av Januari och jag kommer sakna henne massor. Men är såklart glad för hennes skull. Ha det så kul over there babe!!!

1 kommentar:

Tintin Silver sa...

Soooft kitty waaarm kitty, little ball of fuuur, happy kitty sleepy kitty, purr purr purr

Gud vad du ar sooot gumman min! *kramar pa jattemassor*
Love you hun!