lördag 20 november 2010

Ang skönhet igen....

Mahihaa (som är en av de vackraste människorna jag känner) skrev en kommentar till mitt tidigare inlägg om skönhet. Hon skrev det så bra och sumerade verkligen det jag ville få sagt i mitt inlägg att jag måste lägga upp kommentaren här.
Love ya hun!!!



"Jag håller helt med dig. Skönhet för mig handlar om attityd och personlighet. En person du kanske först inte tycker var så snygg, blir vackrare när man upptäcker att denna har en härlig personlighet och skön humor. De vackraste personer jag vet är mina närmsta.
Om man är glad om man är ledsen eller vad som helst, allt reflekteras på ditt yttre och folk lägger märke till det. Är man självsäker så syns det. Sånt går inte att fejka med silikon och botox, eller trendiga leggings. Det skapar ett behov att ändra på sig själv, och du kommer aldrig att bli nöjd. Det är de små felen som gör oss till den vi är, annars ser vi ut precis som alla andra.
Tycker man om sig själv kommer andra att göra det också ^^

De flesta killar jag pratat med också, när jag frågar vad de tycker, så säger dem "En naturligt fin tjej, utan massa smink". Min karl tycker jag är finast när jag är utan smink. Och Sessan tycker ju att du är vackrast när du är lycklig. Vilka underbara pojkar :)

Så vem försöker folk imponera på egentligen? Varför? Är deras liv så tomt att de måste spöka ut sig det värsta dem vet, gå på krogen och hoppas att nån lägger märke till dem?

Jag tycker som tjej att det är skönt att veta att man inte alltid måste se så perfekt ut och ändå bli kallad vacker av sin underbara kille :)"

1 kommentar:

Tintin Silver sa...

awww men vad söt du är! ^^
Vi har ju diskuterat ALLT, inklusive det här, och tycker lika i det mesta. :)
Du är ju min bästaste vän i hela världen, en av de underbaraste och vackarste personer jag känner. Du har aldrig använt eller behövt mycket smink för att vara så otroligt fin som du är. Det enda du har behövt är din charm och alla som träffar dig faller som käglor. Det är nåt jag alltid avundats dig.
Jag håller för övrigt med Sessan, du är vackrast när du ler och är lycklig och det bästa med det är att det smittar ^^