fredag 26 november 2010

4. Mina intressen

Ja det mycket. Jag är en sån person som skaffar ett intresse efter den andra. Så det är olika. Senast blev jag lite tokig i att skissa tatueringar och teckningar. Men film och musik har alltid varit de största intresserna i mitt liv. Tatueringar blev ett av mina stora intressen efter det att jag tatuerade mig första gången när Jag var sexton. Att skriva och skapa saker tycker jag också om. Blir som sagt lite knasig när det kommer till sådan jag tycker om och fastnar för. Lite som en person med borderline personlighetsstörning. Jag skaffar ett nytt intresse och blir väldigt intresserad av det och lite upptagen i det intresset. Men kan lika snart byta intresse och bli lika knäpp med det. Men har lite olika intressen.

Musik

Film

Djur

Vänner/familj

Tattueringar

Smyckestillverkning

Laga mat

Inga kommentarer: