måndag 29 november 2010

Helgen!

I helgen var ju jag och Alex i huvudstaden för att gå på Sci-fi, spel och filmmässan. Vi åkte dit med tåget på Lördag förmiddag och bestämmde oss för att gå på mässan bara på Söndagen. Så Lördagen blev massa mysig med lunch, lite shopping och sen åkte vi till gammla stan för att gå på SF bokhandeln. Sen blev det en liten promenad till ett cafe och sen drog vi hem till Alex morbror med "bihang" HAHAHA (Hennes egen titel på sig själv inte min ;P). På Lördagen så klev vi upp tidigt och tog oss till mässan. Vi var rätt tidiga så vi fick oss en liten pratstund med Robert Englund i kön till bordet där han satt och signerade. Han var jättetrevlig och rolig. PÅ mitt foto så skrev han "Maria, you're next". När han skrivit det så sa han det med sin Freddy Kreuger röst. Hihi!!! Jag hade iaf jättetrevligt och roligt där. Ni som har mig som vän på facebook kan kolla på alla bilder jag tog därifrån. Jag lägger ut bara några här nu.



1 kommentar:

Tintin Silver sa...

Vilken tur ni har lilla gumman! Jag är så glad för er skull att ni fick träffa den coolaste skräckfilms ikonen ever! Jag önskar verkligen att jag hade kunnat hänga på. puss puss!