fredag 19 november 2010

Ang kändisars romanser


Tänkte då mest på Robsten (Robert Pattinson, Kristen Stewart). Haha, i knoooow!!! Stupid right?!?!? Men sluta inte läsa än, kolla först vad jag vill komma med detta inlägg ;P Men jag har tänkt på en sak. Det går ju rykten om att de är ett par, man har sett dem kyssas, regisören till Twilightfilmerna har bekräftat deras romans... osv osv blah blah blah, whaterver. Papparazzi fotografer kan ju tagit en bild där de ser ut att kyssas även fasst de inte gör det. De kan bara vara vänner, i dunno i dont really care. Men det jag tänkte gå in på är alla dessa tusentals bildkollage och filmer på youtube som visar hur Robert och Kristen tittar på varandra och ler mot varandra under en intervju. Under en annan video påstår dem att Robert mimar "I love" och lite senare ska Kristen mima "you?" Liksom jaha vadå?!?! Även om de skulle ha en relation så vill de ju uppenbart hålla den hemlig. Varför skulle de då göra sådana saker under en intervju där de bli granskade?!?!?!?!?!?! Hur tänker fansen som gör dessa videos med "bevis" på att Robsten är ett par. Who really cares anyways right? Stackars mäniskor.

1 kommentar:

Tintin Silver sa...

Alltid lika kul med kändis skvaller och och denna jäkla hype kring personer som förmodligen går på huset och skiter precis som alla andra.
MEN nu är det ju Twilight hysteri och "twilight moms" lyssnar nog inte på vett och reson lol
Medger väl att jag i mina yngre dagar har följt mina idoler med spänning, men jag växte upp och insäg att även kändisar har liv. Låt kungen gå på strippklubb, skit i vem J-Lo ska gifta sig med den här veckan. Vill Kristen inte skämmas med att säga att hon dejtar den där fulingen Robert så låt det vara så då lol ;D