tisdag 1 februari 2011

Armband och andra smycken!

Jag tycker ju om att pyssla och har fåt tlite inspiration till främst armband men också andra smycken. Jag har inte riktigt ekonomin till att köpa nya grejjer som jag behöver till att göra detta. SÅ min fråga till er som läser min blogg. Om jag köper en hel del pärlor, band och annat jag behöver och gör en massa armband. Vill du köpa ett armband av mig för en billig penning då? Eller kanske något annat smycke? Örhänge, halsband kanske? Så kommentera och låt mig veta att du vill ha en. Det kommer vara i samma stil som de armband jag gjorde och lagt upp bilder på den 27e. Kolla in och igen, låt mig veta om du vill ha ett?!!?

tex ett armband som denna alltså

1 kommentar:

Mikaela sa...

Jag är sugen på armbandet med rosen på som du gjort längre ner ;) Vad vill du ha för det då? =) btw så kommenterade du anonym på min blogg, haha tur nog fattade jag att det va du xD