onsdag 2 februari 2011

Vågar man hoppas?

Jag har idag varit på en anställningsintervju. Det gick bra och jag fick direkt veta att jag ska gå på introduktion på Måndag och Tisdag. Efter det så får vi se hur det blir. Tjejen som intervjuade mig tyckte att jag verkade vara en positiv och glad tjej och att det var bra. Det jag hoppas på är att det leder till en fast anställning. Det skulle vara så otroligt härligt. Men vågar knappt tro och hoppas på att det kan bli så. Men som sagt, en dag i taget, så får vi se hur det går. Håll tummarna för mig är ni snäll ^^ Har införskaffat en fin blommig kalender så nu ska här organiseras och pusslas så jag kan ha två vikjobb tills vidare ;P
Bjuder på några bilder på mig från idag ^^





1 kommentar:

Anonym sa...

sötaste du! :D jag håller tummarna för dig babe! <3
/hannah virr panna