onsdag 16 februari 2011

Dålig vana...

Blev inspirerad av Mikkas (här har ni hennes blogg) inlägg så måste skriva lite om det också ^^ Nämligen dåliga vanor. >_<
Jag vet inte om det är så mycket en dålig vana mer än att det är ett dåligt personlighetsdag!?!?!? I dunno men det jag tänkte ta upp var att jag lätt förlägger saker. Mer så när jag var lite yngre. Men en gång då jag var liten och jobbade lite för pappa. Så skulle jag ta med pengarna till mamma och spendera dem på Urkultfestivalen. På bussen till mamma så lämnar jag min plånbok med alla pengar. =/ Eller en annan gång då jag hälsade på en kompis i stockholm, så tappade jag bort min mobil och visste inte var. En annan gång så hade jag förlaggt mina nycklar och typ blev så frustrerad och less på mig själv att jag bröt ihop i skolan. Hade haft en skitdag då också. Att jag tappade nycklarna var liksom droppen som fick bägaren att rinna över. Det sjuka är att jag nästan alltid får tillbaka mina grejjer. Alla pengarna i plånboken tex. Telefonen fick jag också tillbaka efter en månad. Och de där nycklarna hittade jag också. Bara för två år sedan tappade jag min mobil och fick inte tillbaka den på några veckor. Så jag skaffade en ny. Men då ringde jag min pappa som hade fått ett samtal om att den kille hade tagit hand om mobilen så jag fick tillbaka den också ^^ Typiskt mig ;P Men som sagt är detta kanske mer ett karaktärsdrag än det är en dålig vana???!?!


Igår hade jag 105 st läsare!!!! Rekord ju!!! Fortsätt så tack! ;P

Jag har fortfarande frågestund. Tänker svara på frågorna i morgon när jag kommer hem från jobbet. Så ni har till i morgon förmiddag på er att ställa fler frågot. Kom igen nu!!!

1 kommentar:

Niklas sa...

haha detta inlägget besvarade facktist en av mina frågor jag funderade på att ställa :P just ang dina typiska missplaserinar av saker :P nåja kul att höra att det är lite mer sällan nu för tiden :D