tisdag 15 februari 2011

Frågestund

Jag provar detta igen. Jag hoppas ni skriver fler frågor än förra gången!!!!!! ó_Ó
Fråga vad som hellst, här eller på FB. Ingen fråga är för stor eller för liten för att ställas. Om jag nu skulle tycka att det är för personligt eller så. Skriver jag ett mail eller så till den personen som ställde frågan. Så folk... Var inte blyga nu. Ställ vilken fråga som hellst.


BTW...
Jag har just nu 75 läsare.... rekordet är ju 82. Är det möjligt att det rekordet kan slås?!?!?!
Tack för att ni läser min blogg ni som gör det. Förutom att jag vill ha min blogg som en slags dagbok så vill jag också sprida kunskap om Turners syndrom. Vilket jag vet att jag har gjort. DÅ jag har fått mail och kommentarer som visar att jag gör skillnad genom att vara så öppen som jag är.
Så fortsätt läsa min blogg och kommentera gärna, ställ frågor eller vad som hellst. You guys are the best!!!
<3>

5 kommentarer:

Lasse sa...

När blir det barnbarn?

Mikaela sa...

Tack för din fina kommentar! :)

Maria K sa...

Kommer du att flytta upp hit igen? Länge sen du var på middag hos oss nu...

Mikaela sa...

Aha okej :) ja men röker inne gör vi absolut inte ;) och inte heller 5 på morgonen om det vore så xD haha!! :) Jadu, vad ska man hitta på för fråga då?! hmmm, svårt det blev :) Men vad är din favorit mat & varför? :)

Tintin Silver sa...

hmmm ja du... inte för att verka mallig, men jag vet ju det mesta om dig redan :P
Vilket är ditt favorit pålägg? :D Sorry, det var det bästa jag kunde komma på XP