tisdag 1 februari 2011

Sedär ja

Ang muggen jag fick av Alex i födelsedagspressent som kom i X antal bitar.

Såhär kom den. *morr*

Nu har jag iaf fått respons från företaget. De ska tydligen komma i bubbelplast. Så antagligen så blev det något fel. Det var ju bra att veta. Misstag händer, synd bara att misstaget blev min födelsedagspressent. Men sen så blev jag besviken på trycket. Det var mycket mindre än jag fick uppfattningen om att den skulle vara. Alltså vad jag kunde se av skärvorna jag fick så var den mindre än bilden nedan säger.

....Oh wells. Kommer få en ny mugg iaf. Och jag hoppas den kommer fram hel och att den inte gör mig allför besviken. ^^



Min älskade mamma fyllde år igår. Grattis igen mamma!! Hoppas du hade en bra dag, att du fick lite tårta och blev uppvaktad. Jag älskar dig!
<3

1 kommentar:

Mikaela sa...

vad kostar en sådan mugg då? =)