tisdag 15 februari 2011

Slappardagen

Klev upp strax efter darling åkte till jobbet. Halv nio. Sedan dess har jag spenderat förmiddagen under täcket i soffan. Dricker lite kaffe ur min nya mugg och ätit en rostad macka med ost, skinka och gurka. Idag är en slappardag. Det är rätt städat här hemma, ingen stress över det, djuren har det bra, och jag har sovit i åtta timmar. NICE! Hade planerat att ha låååång sovmorgon men det blev som sagt bara till halv nio. Kunde inte somna om. Har jobbat som en tok de senaste två veckorna. Har haft tre helt lediga dagar under dessa två veckor. Keep in mind att jag jobbar nätter, dygn och 12h pass utöver 8h pass som jag också har såklart. Men jag klagar inte, spec inte när lönen kommer den 25e/27e ;P. Hur som hellst så är vila just nu prio 1. Och jag tänker stanna under täcket. Minst två timmar till.

Ursäkta den dåliga kvallen på min webcam >_<
Som sagt så dricker jag ur min nya mugg ^^ Den kom fram hel denna gången, MEN den var inte invirad i bubbelplast som jag blev lovad. Utan i en specialkartong som gör att den sitter still. Tack darling för den fina pressenten, även om det blev en massa knas med den.

Just det... Måste ju visa vad jag och Alex fick av Siv. Hon var ju som jag skrev i ett tidigare inlägg på Island. Där käpte hon pressenter till mig och Alex. Förutom Turkisk peppar fick vi.

Ett halsband med en lavasten ^^


En liten närbild på stenen. Läcker va?! I think so ^^


Alex fick en "ljuslavasten" Cool huh!?!?

Inga kommentarer: