fredag 25 februari 2011

Freecards

HEJ IGEN BLOGGEN, IM BACK!!!!

Tänkte dela med mig av en diskution jag, Alex och Thobba hade förra helgen. Vi diskuterade "freecards". Med "freecard" menar jag att det är en kändis som man får flörta med och försöka få i säng (haha) om man får chansen (chansen är knappt en promille), även om man har en pojk/flickvän. vi diskuterade vårat svenska och vårat utländska "freecard". Jag har två utländska och en svensk. De är.....

....JOHNNY DEPP!!!! Såklart!!!!.....


.....Och Kristen stewart, henne delar jag och Alex, haha ;P



Mitt svenska "freecard" är

shanti roney. faktum är att jag suttit bredvid denna karl. (OMG!!!) Men jag tog inte min chans då (HAHA)


Det lite lustiga är att karlarna ovan har skägg, har runt ansikte och har underbara ögon lite som min Alex ;P Dock är de båda över 40. Det är ju inte Alex då menar jag.
För övrigt så är Alex "freecard" är Natalie Portman och Kristen stewart. hehe

Vilka/vilken är eran "freecard"??

Inga kommentarer: