torsdag 17 februari 2011

Svar på frågestunden

Så.. Nu har jag fått några frågor. Några fler denna gången. Tack för det ^^ Här har ni frågorna och svaren.


Mahihaa ställde en fråga som lyder...

Fråga: hmmm ja du... inte för att verka mallig, men jag vet ju det mesta om dig redan :P Vilket är ditt favorit pålägg? :D Sorry, det var det bästa jag kunde komma på XP

Svar: Ja gummz du vet nog nästan allt om mig. Du är ju min vänster. ;P Favorit pålägg är nog ost ändå.


Mikka undrade...

Fråga: Jadu, vad ska man hitta på för fråga då?! hmmm, svårt det blev :) Men vad är din favorit mat & varför? :)

Svar: Min favoritråvara är nog potatis. Man kan göra så mycket med potatis, Gratäng, ugnspotatis, fritera, koka , steka, stuva. Ja massor!!! Och gott är det. NOMNOMNOM


Maria Funderade på om...

Fråga: Kommer du att flytta upp hit igen? Länge sen du var på middag hos oss nu...

Svar: Jo jag kommer nog flytta upp igen. Om vi får jobb här och så kommer vi nog stanna ett tag. Men jag vill att mina barn ska växa upp i västernorrland. Har inte pratat med Alex om detta. Men jag vill iaf flytta upp den dagen vi skaffar barn.


Vilket leder oss till Lasses (Alex pappa) fråga...

Fråga: När blir det barnbarn?

Svar: Jag vet inte. Vi får se ^^ Vi måste ju ta hjälp av äggdonation och sånt kan ta tid. Men vi kanske börjar processen om 3-5 år kanske. Beror lite på. Vi har inte väldigt bråttomt.


Mogge ställde en riktig klurig fråga...

Fråga: Här kommer en relevant fråga: Skulle du gå med på att få en bra inkomst från reklam på din blogg, mot att du inte fick säga vad som helst?

Svar: Med tanke på att jag inte skriver och kommer inte skriva något som kommer väcka anstöt så visst antagligen. Men skulle jag välja att anväda bloggen till att skriva om saker som kan verka väldigt provocerande osv så skulle jag inte gå med på det. Beror helt på syftet med bloggen liksom, om du förstår vad jag menar?


Min kära mamma frågade...

Fråga: Vad tycker Alex och Alex familj om att ni inte kan få barn "på riktigt"?

Svar: Jag kan bara minnas att jag pratat om detta med Lasse, Jenny, Max och Iwan. Och de vet ju hur detta med infertilitet fungerar och vet att det finns behandlingar. Så de bryr sig nog inte särskilt mycket om det faktum att vi inte kan få barn på "naturligt" väg. Tror att hans mamma tänker likadant. Att vi kan ju få barn på ett eller annat sätt så det spelar ingen roll. Det är ju så att Alex kan få biologiska barn medan jag inte kan det. Så jag har en följdfråga. Vad tänker du runt att jag inte kan få biologiska barn?

Inga kommentarer: