torsdag 10 februari 2011

Light's will guide you home...

Den låten han jag i huvudet. Coldplay-Fix you. "Gammal" men underbar låt.
Har varit dålig på att uppdatera bloggen då jag har jobbat en hel del. Har jobbat nu natten som var och ska tillbaka nu vid fem och jobba natt igen. Klagar absolut inte. Tycker faktiskt att det är kul att jobba. ^^

I Lördags så var jag på bio och såg "Trassel" Riktigt kul film faktiskt. Blev positivt överaskad över hur bra den var, den bästa teckande disneyfilmen på länge, så 4/5 får den av mig. Såg den på 3D. Men bion har så billiga glasögon som återanvänds så de var smutsiga och ärligt talat såg jag inte 3D effekten i dem. I Sundsvall då vi såg Tron 3D så kunde jag se 3D effekten tydligt. Tror faktiskt att det beror på glasögonen.
Har ni sett "Trassel"? Vad tyckte ni?


HAHA... Kolla in grodan i bagrunden ^^ Såg det inte förän jag la över bilderna till datorn.

1 kommentar:

Tintin Silver sa...

Jag har inte sett den än, men jag vill hemskt gärna :) Den verkar lovande!
Rolig bild LOL Men varför ser du så ledsen/besviken ut, filmen var väl bra? Är det för att 3D effekten inte funkade? :P