söndag 31 oktober 2010

Attraktion

Vad attraheras ni av? Vad är det ni kollar först på hos en person? För mig är det ögonen, leendet och hur personen för sig, alltså hållning och kropsspråk. Men framförallt ögonen. De personer jag varit "ihop" med så har jag alltid tyckt om deras ögon, även om de inte ser likadana ut. De har varit blåa, gråa, bruna eller gröna som på karln här på bilden nedanför ;P Fasst iofs så dras jag ju till båda könen. Och jag har nog dragits av olika saker på respektive kön. När det är en tjej så kollar jag nog på ögon, läppar och höfter. Är det en kille så kollar jag på ögon, hållning och skägget (jag gillar skägg) ;P

Bilden föreställer ju min kära sambo Alex. han har inte alltför överaskande många fysiska attribut som jag dras till. Ögonen, leendet, skägget, läpparna, ögonen, ögonen, ögonen ^^ Sa jag föresten att jag tycker att han har vackra ögon?!??!

Men som sagt... vad attraheras ni av?? Vad är det första ni kollar efter på en person?? Finns det något ni inte tycker är attraktivt??

4 kommentarer:

Tezzi sa...

http://www.youtube.com/watch?v=EcYAzGDlzlc

Big booty bitches!!

Skojja (lite)
jag gillar söta killar^^

Mikaela sa...

Ja den är bra :D Älskar filmer som skrämmer en ;) & angående ditt inlägg så gillar jag karlar med fina ögon & skägg i ansiktet, värsta jag vet är slätrakade snubbar som dom på stureplan, usch!!! :) Sen har ja en tendens på smala karlar med, gillar inte fettet dom får på magen :D haha

Idun sa...

Jag gillar killar som har långt hår, eller jag tyckte om det iaf, nu äre väl ibland man höjer ögonbrynet :P
Annars så äre Mattes undebara skratt och hans röst ^^
och doft, jag "snusar" (luktar) rätt ofta på honom.
Men iaf. nu när jag tänker efter så är det viktigt hur han har tonläget, kommer ihåg när man var yngre och snacka med killar itelen, hade dom ingen bra teleröst var det inget för mig, hahahah ^^

Tintin Silver sa...

Fina ögon, snygga armar och axlar och långt hår är vad jag attraheras av. Skägg är alltid mysigt, så länge karln passar i det. Rumpa är jag inte mycket för men en snygg överkropp är bra.

Men oftast så tar det ett tag innan jag tycker att en kille är snygg. Lär känna personen lite grann och är han trevlig, har attribut som jag gillar, lika intressen osv, då blir han oftast mer attraktiv och snygg för mig.
Inte många killar jag höjer på ögonbrynen för sådär på en gång :P