torsdag 14 oktober 2010

Mina nära och kära!

Jag har skapat en ny kategori här på bloggen "Veckans lista". Tänkte alltså en gång i veckan göra en lista som den jag gjorde över mina favoritskådisar. Vad säger ni läsare om det? Rolig idé?
Jag skrev ett logginlägg på facebook och bad om tips på ämnen som jag kan lista. Fritte skrev då:
"Eller så kan du ranka dina kompisar efter en lista. "Tezz hamnar på andra plats enbart för att hon är söt", "Hannah hamnar på femte plats bara för det att hon har de och de egenskaperna, blaha blaha..." Typ.. Eller nått.. :P"
Vilket svår uppgift att ranka sina kompisar. Jag tycker alla som är mig nära är på 1a plats. Verkligen! Och det för att alla har olika typer av egenskaper som jag uppskattar. Jag Vill iaf upmärksamma alla 1a-platsare ;P Bara för att jag saknar er så mycket.

Mina kära och nära vänner och deras egenskaper jag uppskattar (säg till om ni inte vill vara med här på bloggen)

ALEX: Min Parsling! Ja vi är ett par men han är min bästa vän. Vi träffades Nov -06. Alex är snygg som få. Snällare person får man leta efter. Väldigt lätt att tycka om. Känner mig trygg med honom. den mest fördomsfria personen jag någonsin har träffat.


MAHIHAA: Älsklingsgummz! Vi träffades i Augusti -02 då vi började gymnasiet tillsammans. Sedan dess är vi som ler och långhalm. ;P Har gått igenom mycket med henne trots att vi inte känt varandra så länge igentligen. Maria har lärt mig att vara diplomatisk, för hon är det själv. Hon är en person jag alltid har det bra med. Vi kan sitta tysta länge utan att det blir obekvämt. Vi kan prata om allt. Väldigt lätt att tycka om.


HANNAH: Sweetheart! Träffade jag första gången förra våren, trots att vi gått samma lågstadieskola och båda är uppväxt i samma lilla sammhälle, antar att det beror på åldersskildnaden. Hur som... Sötare människa får man leta länge efter. Söt på alla sätt och vis! Väldigt lättsam människa. Otroligt rolig, sprallig och har en smittsam glädje. I Hannahs närhet är man alltid glad helt enkelt.


TEZZ: (varför finns det ingen nyare bild på oss?!?!?) Underbara rosa fluffdraken! Vi träffades första gången 04, i gymnasiet?!?!?!? Totalt galen och random. Säger vad hon tycker och är sprallig och härlig. Du vet aldrig vad som kommer hända härnäst när man hänger med Tezz.


SIMON: (Hade ingen bild på oss båda i samma foto) Lärde jag känna genom Fritte. Minns inte vilket år dock ;P Lättsam, skämtsam, retsam person. Lite lagomt knäpp ^^ Omtänksam.


FRITE: Pappa Fritte!! ;P Också en festlig, rolig, kreativ, knäpp person som är lätt att tycka om, Vi har en del intressen gemensamt. Det var så vi blev vänner. Det var vårterminen -05 då vi hade ett skolproject tillsammans. Jag och Mahiaa åt lunch med honom och Joel. Sedan dess har vi varit vänner.



CICCI: (Förlåt XD Hittade verkligen ingen bättre bild på oss) Ciccigumman! Go, omtänksam, grymt snäll, rolig person. Vi har gått i samma högstadieskola utan att umgås. Vi började lära känna varandra och umgås sedan andra året i gymnasiet -03. Då vi umgicks med samma grupp av människor.


JENS: (Hittade ingen bild på oss båda heller, WIERD!) Jens!! Han är Jens helt enkelt. Svårt att komma med konkreta drag hos Jens som jag uppskattar. han måste upplevas XD Han är iaf galen!!!! Rolig, random person. Kom i kontakt med honom på internet via helgon.net. Maria blev senare tillsammans med honom och sen dess har vi varit vänner.


Älskar er och saknar er! Kom snart och hälsa på oss i Motala gänget!.

Ni andra kära vänner vet vilka ni är ^^ Om ni känner att ni är bortglömda. Förlåt!! Hojta till isf ^^ <3

1 kommentar:

Tintin Silver sa...

Awww lilla gumman då! Jag saknar dig jättamassor med! Och jag tycker ändå att vi har känt varann länge nu, 8 år är inget att leka med, men det är klart att det känns längre :)Du är min allra bästaste vän, min höger, min partner in crime. Älskar dig så mycket gumman och jag hoppas vi kan ses snart igen.
*många pussar och kramar*