onsdag 13 oktober 2010

svarar på kommentarer ^^

Jag gillar att läsa kommentarerna jag får på denna blogg och jag önskar att fler skulle vilja kommentera. Fråga vad som hellst jag kommer svara på alla frågor jag får.


Nu ska jag svara på några kommentarer jag fick igår av Mahihaa ;P

"Nästa gång vi ses, borde vi göra en vlogg tillsammans!!! XD"
Självklart borde vi göra det! ^^

"Har du kommit på nåt ännu? Jag har fortfarande ingen aning och Fritte och Cicci ska itne ha någon Halloween fest iår =/ Jag har ingen aning om vad jag ska hitta på! =("
Jag har snackat med Hannah om att åka upp till dig på Halloween, vad tror du om den iden? Det är om jag och Alex kommer upp då. Vet inte riktigt hur det blir med den saken.


Jag bjuder på en bild på mig ^^

1 kommentar:

Tintin Silver sa...

OMG YES!!! Kom hit, annars blir jag fast vid datorskärmen med min karl hela kvällen och oändligt mycket sex!!! Uh, inte för att det är helt fel heller hehe, men jag vill gärna göra nåt utöver det vanliga på Halloween =/

Då ska vi vlogga som faen om ni komma hit! hihi vad kul!!! min web cam är ju liksom AAAWESOOOME *härmar barney*