fredag 22 oktober 2010

Uppe tididgt!

Som jag skrev i förra inlägget behövde jag kliva upp tidigt idag för att hinna tvätta, packa och fixa då jag och darling ska till Sundsvall idag. Detta kommer bli en lång dag med en dryg resa uppåt landet. Hela SJU timmar på tåg, det är inte det roligaste man kan göra en Fredag. Men ska ju upp och fira Alex små kusiner som fyller ett år i morgon och hans pappa som fyller år idag, vilket är jättekul! GRATTIS TILL ER ALLA TRE!!! Här hemma har det snöat inatt... Så undrar just hur länge det kommer stanna? Tycker det är skönt att snön börjar komma då det blir lite ljusare av det. Jag är ju norrlänning ;P Tycker faktiskt om hösten och vintern. Det är ju så mysigt att klä på sig understället och stor halsduk och mysa till det. Ska strax gräva fram min vinterjacka och mössa och vantar så jag inte fryser uppe i S-vall. NI vet väll hur man ska klä sig ordentligt för att inte frysa på vintern? Mins ni mitt inlägg om lager på lager principen? Jasså inte!?!!?!?! Ok HÄR har ni länk till det inlägget ^^ Ha en bra dag!

//M.

1 kommentar:

Lady Thirty sa...

hoppas att eran lilla tripp blev skoj :D