söndag 24 oktober 2010

Idag....

Jag har haft grymt trevlig idag. Som sagt så var vi och åt tårta och firade tvillingarna på deras födelsedag. Finns även en liten artikel om dem, deras ängelsyster Maja och deras föräldrar i ST. Ni kan läsa den på ( denna ) länk. Sen åkte jag och satte blommor på morfar och mormors grav. Har ju en bild på det i inlägget här innan. Sen åkte vi till Iwan och åt en otroligt god middag, en köttgryta med potatis. Det var så otroligt gott. Efter det så blev det pokerspel och det gick grymt bra för mig till en början men sen så hamnade jag iaf trea av sex st. När vi sedan kom hem till Lasse och kikade igenom lite foton så hittade jag detta foto som är från senast vi var här i Sundsvall. Visst är jag och Alex snygga?!?!?! ;P




Im så väntar en 8 h lång resa tillbaka hem till Motala igen... Trots att det är sjukt jobbigt att åka så länge så föredrar jag att resa med tåg. Det är bekvämt, relativt fort och bra färdmedel. Vad säger ni som läser min blogg. Vad föredrar ni för färdmedel?

1 kommentar:

Tintin Silver sa...

Gudars vilken fin bild på er ^^
Själv tar jag nog helst bussen faktiskt. Billigast är bäst för mig xP